تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/20 - 23:19
کد خبر: 481460

واکنش فعالین مجازی به دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب:

قاب وحدت/ سوزش ضدانقلاب از وحدت شیعه و سنی در حسینیه امام خمینی (ره)

قاب وحدت/ سوزش ضدانقلاب از وحدت شیعه و سنی در حسینیه امام خمینی (ره)

اشاره رهبر انقلاب به آیه شریفه «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» در سوره مبارکه فتح به عنوان معیار قرآن برای شناخت حق از باطل، ضمن تأکید بر ظرفیتی مهم برای ارتقای وحدت و امنیت ملی، نورافکنی بر روی جریان‌های نفاق در ظاهر دینی را روشن کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی»، با قدردانی از همراهی دیرینه و مستمر مردم مومن و علمای شیعه و اهل تسنن این مناطق، مراقبت و هوشیاری ملت ها و مسئولان کشورها را به‌خصوص در دوران تحولات بزرگ جهانی کاملاً ضروری خواندند و با اشاره به نقشه دشمن برای تحریک نقاط بحران‌ساز در ایران گفتند: تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی آنها است اما ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم و اطمینان داریم دشمنان ایران عزیز، به شرط مراقبت، بیداری و هوشیاری ملت و مسئولان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

در این دیدار هزاران نفر از مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی حضور داشتند. دیداری که با استقبال مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مواجه شده و با هشتگ «شوق دیدار» در فضای مجازی به پیشواز آن رفته‌اند.

خبری که ضمن استقبال مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از آن با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی از سوی مردم مواجه شده و حالا هشتگ های شوق دیدار با متن شعر «اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من/ دل من داند و من دانم و دل داند و من» و عکس سخنرانی رهبر انقلاب با لباس بلوچی، بین کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد.

بسیاری از احساس خود نسبت به آن نوشته‌اند و البته بسیاری از کسانی که فرصت این دیدار را پیدا نکرده‌اند، ناراحتی خود را از حضور نداشتن در این دیدار ابراز کرده‌ و بسیاری هم این دیدار را وحدت‌آفرین و التیامی بر زخم‌های مردم سیستان و بلوچستان دانسته‌اند.

اما درعین‌حال برخی جوسازی‌ها علیه این دیدار در فضای مجازی از سوی دشمن با اهداف پشت پرده و از پیش دیکته شده روال سابق به راه افتاده تا شوق دیدار را با فضاسازی‌های کذب و بی‌محتوا خراب کند.

اما با شروع دیدار مردم این دو استان با رهبر انقلاب و بازتاب تصاویری که از حسینیه امام خمینی (ره) در شبکه های اجتماعی دست به دست شد تمام نقشه های معندین را نقش بر آب کرد.

کاربران فضای مجازی وحدت شیعه و سنی را در این دیدار صمیمی مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به رخ همگان کشیدند و برخی نوشتند: ‏این قاب، نمایی از ایرانِ ماست که امروز در حسینیه‌ی امام‌خمینی و حاشیه‌ی دیدار مردم سیستان‌وبلوچستان و خراسانِ جنوبی با رهبرِ انقلاب ثبت شد. شیعه‌ و سنّی در کنار هم؛ با احترامِ متقابل، و دور از حاشیه‌سازی‌های خنّاسانی که چشمِ دیدنِ ‎وحدت این ملت را ندارند.

برخی نیز به این نکته رهبر انقلاب اسلامی اشاره کردند که اگر مصوبات سفر استانی اوائل دهه۸۰ را دولتها عمل می کردند امروز چهره سیستان و بلوچستان فرق می کرد!

علی خضریان نیز در صفحه ویراستی خود نوشت: اشاره رهبر انقلاب به آیه شریفه «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» در سوره مبارکه فتح به عنوان معیار قرآن برای شناخت حق از باطل، ضمن تأکید بر ظرفیتی مهم برای ارتقای وحدت و امنیت ملی، نورافکنی بر روی جریان‌های نفاق در ظاهر دینی را روشن کرد.

در ادامه سایر واکنش های کاربران فضای مجازی را به دیدار مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مشاهده می کنید:

گزارش از شکوفه راشدی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top